مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-14سياسي

فارس من| پتروشیمی ایلام: دستور پیگیری مشکلات کارگران کهربا توان صادر شد


مدیر پتروشیمی ایلام به دنبال گلایه و اعتراض کارگران شرکت کهربا توان دستور داده است تا اگر مسئله ای در حوزه حقوق، عیدی و سایر آیتم های مربوط به دریافتی این کارگران وجود داشته باشد مرتفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان درخواست پرداخت معوقات مزدی کارگران پتروشیمی ایلام در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این رو خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

کارگران شرکت کهربا توان شاغل در پتروشیمی ایلام دارای مشکلات عدیده ای از جمله عدم پرداخت عیدی و سنوات از طرف شرکت پیمانکار مواجه بوده و اکنون خواستار رسیدگی از طرف مسئولین هستند.

کارگران بازوان توانمند اقتصادی کشور و نیروی محرکه در تولید و خدمات هستند؛ این قشر در گرما و سرما تلاش خود را برای رسیدن به اهداف سازمان و کشور انجام می دهند.

در استان ایلام کارگران در صنایع پتروشیمی که می توان به عنوان آچار فرانسه از آنها یاد کرد همچنان مشکلات متعددی گریبان آنها را گرفته و رهایی از آن به سختی امکان پذیر است.

 شرکت کهربا توان یکی از شرکت های پیمانکاری پتروشیمی ایلام است که در طول ایام سال کارگران آن با مشکلاتی روبرو هستند و دیگر توانی برای تحرک در این صنعت ندارند و صدای آنها به جایی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پتروشیمی ایلام: دستور پیگیری مشکلات کارگران کهربا توان صادر شد

فارس من| پتروشیمی ایلام: دستور پیگیری مشکلات کارگران کهربا توان صادر شد